Alexina: Kapitel 11

Frågan "Var ska ni sova ? " ringde i mitt huvud. Nickis pengar var slut. Mina pengar var nästan slut.
"Ni flickor verkar komma så bra överens, John och jag råkar ha ett extra rum så om ni vill sova där en eller flera nätter så kan ni gärna komma, jag vet hur dyra rummena i Virginia är, speciellt nära Virginia Beach. " föreslår Marly vänligt.
"Men.." svarar Nicki oroligt.
"Ni får komma 5 dagar gratis, sedan hyr vi ut det, billigt visserligen men ändå, eftersom vi inte känner er så bra." förklarar Marly vänligt.
"Jag såg en artikel i tidningen att George's Garage söker hjälp.." fortsätter Marly.
Så här är jag nu. I George's Garage med Nicki och en rödhårig tjej.
"Nåjaa, nu ska vi se.. Birdie Rollins ? "
Den rödhåriga flickan nickar.
George räcker fram en blankett.
"Hmm..Nicki Lowell"
George räcker en likadan blankett.
"Till sist..Alexina Vreeland"
"Tack" svarar jag när han ger blanketten.
"Jag har kommit till den slutsatsen att jag ger er lektioner på söndagar, ni jobbar i stationer under dagarna samt ni får en lön på 1500/månad eftersom ni inte är fullärda ännu. "
Alla nickade.
"Hej, har jag kommit försent? "
och till allas förvåning stod självaste Stephanie Miller där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0