Kapitel 3

(Så att allt blir klart så är Sharon huvudpersonen, Cassie hennes bästis och Chuck Sharons pojkvän)
Jag satt i min, ursäkta vår etta och packade ner alla saker som kan behövas för tja, en väldigt lång tid. För att gör allting lättare så hade jag anlitat en firma som kunde ta reda på var det här fotot är taget på ca 4 dagar. Därefter hade jag ritat upp vart vi ska åka och om vi måste fortsätta vår resa så skulle jag rita upp det också. Allt material skall sedan användas till min "uppsats" som Cassie kallar det. I alla fall, så här såg kartan ut:
(New York  -------> Virginia . )


Jag sitter på New Yorks största flygplats redo för att åka med trötta ögon, en stor kopp kaffe och en sandwich. Resan skulle ta ett par timmar men klockan var 6 på morgonen och jag hade sovit 3 timmar. Tröttare kunde man inte bli. I flygplanet ägnade jag min tid åt att skriva på min s.k. uppsats.
Trött som jag var somnade jag efter en halv timme och drömde mig bort till Virginia..
(Fortsättning i nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0